Thursday, October 8, 2009

SAHABAT

Tahun ini saya sekali lagi terlupa akan tarikh ulang tahun kelahiran sahabat baik saya..Saya pernah terlupa beberapa tahun yang lepas..


Sahabat saya ini sebaliknya belum pernah melupakan tarikh ulang tahun kelahiran saya..(Antara kelebihan yang beliau ada: mengingati tarikh-tarikh penting yang berlaku pada persahabatan kami dan juga mengingati tarikh lahir sahabat-sahabat yang lain...)


Saya rasa bersalah petang tadi kerana tiba-tiba saya teringat yang saya sudah begitu jauh meninggalkan tarikh ulang tahun sahabat saya ini...25.09.09...erk, maafkan saya sahabat..sungguh-sungguh minta maaf...


Moga sahabat saya dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki..dan dikekalkan tempoh persahabatan kami hingga salah seorang dari kami nanti menutup mata...





Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran kepada sahabat tercinta Nurul Izza Ghazali (kiri).
Err..memperkenalkan juga sahabat saya, Izyan Rafidah Ismail (kanan)..


P/S: Zaza, aku mintak mahap la sesangat ek...HAPPY BELATED BIRTHDAY..




No comments: