Monday, December 22, 2008

Sungguh lama tak update blog ini..err..bukan sungguh lama kot, tapi teramat lama sekali..ini adalah disebabkan beberapa faktor yang tidak dapat dielakkan iaitu seperti; ketiadaan laptop dan broadband di rumah sewa saya (laptop adik dah ambik..ntah buat ape ntah,main game je lebihnya..) tapi memandangkan saya adalah seorang kakak yang berwibawa (",) hehe..., maka dengan rela hatinya saya benarkan laptop itu berada dalam biliknya..so, sekarang kena cari laptop barulah nampaknya...lain-lain faktor adalah kerana tugasan harian. Desakan tugasan harian yang memaksa untuk saya tidak menatap komputer di pejabat dengan lebih lama. Kecuali untuk membayar bil-bil berkenaan melalui online, check email penting ataupun cari autoriti kes-kes yang tertentu..maka, tertunggak lah segala idea untuk di isi di dalam blog..sehingga lah dimarahi oleh Iza dan Yan kerana katanya seolah-olah saya hanya menulis blog setahun sekali ! hahaha...
Actually, banyak perkara menarik atau yang tidak menarik berlaku sejak kebelakangan ini. Atau lebih tepat sekali setelah entry saya yang lepas..(wah, lamanya jarak entry yang lepas tu!)
Apa yang dapat dikongsikan disini ialah hanya beberapa perkara sahaja..Khas untuk tatapan bebarapa rakan karib yang mengetahui kewujudan blog saya ini.. (",).....
**Sila tengok entry seterusnya..**

No comments: