Monday, May 25, 2009

Akhirnya..ada masa untuk up-date blog yang dah berbulan-bulan ditinggalkan..Ngee..Walaupun bukannya ramai yang visit blog saya, tapi atas kepuasan hati sendiri, maka saya akan tulislah sepatah dua kata dalam diari maya ini..

Apa yang hendak dikatakan di sini adalah mengenai beberapa perkara yang berlaku sehari dua ini..


First Wedding Annivessary saya dengan Sweet Husband pada 24.05.09..




Abah dimasukkan ke wad kerana persediaan untuk operation dalam tempoh dua minggu lagi..Semoga segalanya selamat dan abah sihat-sihat saja..


Saya sudah berjaya menghabiskan final exam saya..! Yahoo! Tapi masih kena simpan "Yahoo!" itu untuk keputusan exam nanti..Wah, berdebarnya...Harap-harap lulus semua paper dengan baik...

** Kepada sahabat-sahabat saya Iza & Yan..semoga kalian juga dapat menghabiskan last semester ini dan duduki final dengan tenang...! Ngee...



No comments: