Tuesday, December 23, 2008

Tidak terlambat untuk ucapkan tahniah atas perkahwinan Mawi & Ekin..saya bukan peminat Mawi ok, cuma memberi sokongan je pada pengantin-pengantin baru untuk tahun ini..eheh..Perkahwinan saya sendiri baru menjangkau enam bulan..(",)....long way to go..! Anyway, kepada mereka-mereka yang mendirikan rumah tangga pada bulan Disember ini, Selamat Pengantin Baru!


Saya suka tengok gambar ni..comel..Ada pernah berhajat untuk ambil gambar begini masa kawin itu hari, tapi ianya memerlukan bajet yang tinggi..maka pendamkan sajalah..gambar biasa pun ok ape..(",)...





Walaupun saya bukan peminat setia mereka berdua ni, tapi..ok la...mereka cute ape!

2 comments:

Anonymous said...

weh, sharkfin!

amrul here.

blog aku:

jebatcorporation.blogspot.com

Shafini Mustafha said...

Hai amrul..ok, nanti aku lawat blog ko..